14 de set. 2012

Vaja que si la Nemui la lia...

Avui vaig a Seül.

Això, si em deixen entrar els de l'immigració coreana.

I per què?

Doncs perquè sóc un de-Sastre ídem la que últimament cada vegada que agafo un avió n'he de fer alguna...

Resulta que, des que van instaurar el nou sistema d'immigració japonès el passat me de juliol, ja no tinc cap visat al passaport, sinó que tot ca inclòs a la nova Tarjeta de Residència zairyuu kaado 在留カード. Això té la part positiva, que no he de pagar per poder entrar i sortir del país. Però per tal que això sigui vàlid, necessite portar la tarjeta juntament amb el passaport.

I a què no endevineu què és el que m'he oblidat?!

La Tarjeta!!!

Et felicito, filla!!

Així que m'han portat a la immigració de l'aeroport de Nagoya i m'han investigat. M'han trobat (menys mal!) i m'han posat un segell especial per a poder entrar al Japó de nou. Així que sembla que podré tornar a la Vila del Pingüí.

Però què passa? Que m'han dit que existeix la possibilitat de què, en arribar a Corea, em sigui que no puc entrar al país perquè no tinc cap prova de què visc al Japó...

Així que pot ser que arribi allà i em diguin que me n'he de tornar per on he vingut. O qui sap, potser em passa com a l'home aquell que va haver de viure no sé quants anys en un aeroport perquè no el deixaven anar enlloc xD

En fi, que ara escric això des del Japó, però a saber des d'on escric la propera vegada...

Ai, què seria de la vida sense aquests moments d'emoció... :P

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra de Elisabeth Gea està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a gaijinrevenge.blogspot.com