31 de jul. 2012

Bon Odori 2012 (Primera Part)

El cap de setmana passat ha estat el Bon Odori del meu barri.
Tot i que és la segona vegada que hi participo, a diferència de l’any passat aquest any el dissabte vam ser només dues persones per tocar: una nena de sisè i jo.
El Bon Odori van ser dues hores i mitja, però els nens marxen a casa a les 9, així que vaig estar una hora tocant jo sola... Va estar bé, però és més divertit si hi ha algú més amb qui poder parlar i anar-te turnant...

Diumenge va venir un altre company, així que es va fer una mica menys feixuc. Fins i tot vaig poder ballar una de les cançons! Tanko-bushi炭坑節!







Amb unes nenes d'un dels meus coles!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra de Elisabeth Gea està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a gaijinrevenge.blogspot.com