2 de maig 2012

Ole jo

Us heu sentit mai tan, però tan tan tontos que us haguéssiu fet una cara nova?

Així és com m'he sentit jo en arribar a l'aeroport i intentar fer el check in...

Tenia bitllet pagat i reservat pel dia 2. O i tant! Però no de maig no... D'abril! (´Д` )

Hi ha manera de canviar el bitllet per avui? "Ja no queden seients"

I què faig? "Espera't fins que faltin 20 minuts per a l'embarcament, que potser hi ha cancel•lacions"

Puc aprofitar els diners del bitllet ja comprat i abonar la diferència? "El bitllet va ser comprat fa dos mesos, ja no és possible"

I quant costa el bitllet per avui? "El doble del que et va costar el que ja has pagat"

Ole jo!

He esperat i esperat, i no feien més que dir-me que encara no ho podien comprovar.

Quan faltaven 15 minuts per a l'embarcament, m'han dit que sí que hi havia una cancel•lació.

Paga i corre cap el control, per trobar-te amb la fila més lenta de la història a tan sols 5 minuts de què s'enlairi el teu avió...

De debó, la gent sembla tonta! Que no et diuen sempre que et treguis cinturons, coses metàl•liques, mòbils i derivats abans de passar pel detector? Doncs no una, no. Tres persones davant meu han hagut de passar més d'una reglada mentre s'anaven traient coses...

I quan finalment arribo a l'avió després d'una carrera que m'ha fet prendre la decisió de què he de fer esport sí o sí, entro a l'avió per veure que tota la filera de seients davant meu i al meu costat ESTÀ BUIDA!!!

I m'han fet patir d'aquesta manera?

En fi, crec que em mereixo un gran "Et felicito filla"... (; ̄ェ ̄)

2 comentaris:

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra de Elisabeth Gea està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a gaijinrevenge.blogspot.com