16 de maig 2012

L'iQuisso

Des que visc al Japó que he volgut un gos. Algú que m’esperi a casa i que s’alegri de veure’m cada cop que torni.

El problema és que, com que visc en un blog de pisos (o manshon マンション, com ho anomenen els japonesos), la meva llogatera em va dir que no podia ser. Vaig decidir rendir-me i, com a compensació, em vaig comprar el Momonga, un hàmster la mar de mono (em tornen boja les seves manetes!!).

Un temps més tard, em vaig comprar un iPhone.

Per això, després de llegir aquesta notícia m’he adonat que no calia que em rendís tan ràpid en el meu desig de tenir un gos: només m’he hagut de baixar l’aplicació gratuïta Smart Pet スマートペット i problema solucionat!
 Aquesta aplicació és una creació de l’empresa japonesa Bandai, la mateixa que va crear els Tamagotchis.

Em direu: “I quina és la diferència entre un Tamagotchi i aquesta aplicació?”

Doncs que aquesta vegada l’empresa va més lluny: no només ha creat l’aplicació, sinó que a més ha creat una carcassa en forma de gos, a escollir entre blanc i negre, en la qual l’iPhone s’inserta en l’espai reservat a la cara. Això sí, haurem d’esperar fins el mes de juny.
 Aquest iQuisso és molt versàtil:
  1. El pots fer servir de despertador
  2. Pots esmorzar amb ell mentre escoltes música, i fins i tot canta i balla
  3. Si et truquen per telèfon mentre estàs jugant amb ell, es converteix en un mans lliures
  4. Mentre ets fora de casa, pots fer servir només l’aplicació i jugar amb ell i donar-li de menjar, com si fos un Tamagotchi
  5. Quan tornes a casa, a través de la camera i el micròfon, li pots indicar que faci diferents trucs com ara: dóna’m l’iPoteta, fes iVoltetes. I no només això, sembla ser que, a banda dels gairebé 100 trucs que té programats, li pots ensenyar més trucs nous.
  6. El pots fer servir com a carregador mentre dorms
Una altra característica és que, enlloc de les diferents caretes de gos que et venen amb l’aplicació, pots escollir una foto. Jo hagués pensat en posar la foto de la meva gosseta, la Dobby, però a l’explicació del web posen la cara d’una noia (això esgarrifa una mica...).

L’únic problema és que, de moment, tant l’aplicació com la carcassa només estaran disponibles al Japó. Si sabeu japonès, no hi ha problema, i si no en sabeu però el voleu fer servir de totes maneres, només cal que aneu provant apretant botonets ^^
 
Aquest iQuisso sembla haver estat pensat per a mi que, quan vaig arribar al Japó, em vaig comprar un Tamagotchi. Tinc una mascota, no l’he de treure a passejar, no emprenyo la meva llogatera i no m’he de preocupar amb qui deixar-lo quan marxo de vacances.
 
Tota una iGanga!

2 comentaris:

  1. hola! soc nova per aquí.. he vingut a parar per la Mireia (de Inomatas)i el teu blog m'ha semblat prou interessant :D

    Això que expliques del "iGos" es total, quan el tinguis amb tu ja ens explicaras que tal es porta!! jeje el que no inventin aquests japos.... :9

    petonets desde terres lleidatanes!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies per llegir-me! ^^

      De moment, de l'iQuisso només tinc l'aplicació de l’iPhone i, la veritat és que és molt menys exigent que els tamagotchis: ni et crida, ni et pita ni, de moment, se m’ha mort :P En quant al cos robòtic... ja veurem, imagino que dependrà del preu (70€ és una mica...)

      M’he mirat el teu blog i m’agraden molt els teus dibuixos!! ^^

      Una abraçada des de la Vila del Pingüí!

      Elimina

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra de Elisabeth Gea està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a gaijinrevenge.blogspot.com