5 de març 2012

Taller de Miyake-daiko 三宅太鼓ワークショップ

Ahir vaig tenir un moment “fans” com no n’havia tingut en molt de temps!

Vaig anar a un taller de dues hores de l’estil de taiko Miyake-daiko típic de l’illa de Miyake 三宅島, situada a 180 quilòmetres de Tokyo.

Ja he parlat en altres posts d’aquest estil de taiko, que em va deixar bocabadada al setembre, quan vaig veure actuar la família Tsumura durant l’Ise Nihon Taiko Matsuri, el Festival de Taiko de Japó que se celebra a Ise cada setembre. I, des que els vaig veure, tenia moltes ganes de conèixer-los.

Tenen una escola a Tokyo on fan cursos d’aquest estil de taiko i també fan concentracions, concerts i classes d’un dia.

La classe a la que jo vaig assistir va ser només de dues hores i, bé, millorar el meu estil o aprendre massa, no sé si ho vaig aconseguir, però que em vaig alegrar la vista com feia temps que no me l’alegrava! :P

Quan vam acabar l’assaig, vaig preguntar-los si ens podíem fer una foto junts...


i fins i tot ens van firmar el pamflet de propaganda de la seva escola...


I em direu que, veient les fots del pamflet, no us entren ganes de què us facin deixebles seves...




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra de Elisabeth Gea està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a gaijinrevenge.blogspot.com