25 d’oct. 2011

Kit Kat Series #28: Kit Kat de Gasosa de Llimona

El Kit Kat de Pica-pica de Llimona és el que feia parella dins la caixeta amb el de Coca-cola.

El vaig tastar just després del de Coca-cola i, evidentment, després d’haver tingut la sensació d’haver-me menjat una gominola transvestida, estava una mica espantada...

I només obrir el paquet, vaig adonar-me de què la meva por no estava infundada...


Només obrir-lo, l’olor: pica-pica de llimona.
Només posar-te’l a la boca: pica-pica de llimona.

M’imagino que van aconseguir el que volien, és a dir, que la xocolata tingués gust a llimona "efervescent"...




Però a mi em continua semblant estrany que, en menjar-te un Kit Kat que a primera vista sembla d’inofensiva xocolata blanca, el que et vingui al cap sigui això:

Valors energètics del Kit Kat de Gasosa de Llimona (per paquet de 18 g):

Calories: 100 Kcal

Proteïnes: 0.62 g

Greixos: 5.8 g

Hidrats de Carboni: 11.3 g

Sodi: 9-28 mg

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra de Elisabeth Gea està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a gaijinrevenge.blogspot.com