2 d’ag. 2011

Comença un nou any!

No, no m’he tornat boja i de cop i volta crec que ja estem a gener.

Però per a mi, avui, dia dos d’agost, comença el meu tercer any vivint al Japó i treballant com a Coordinadora de Relacions Internacionals a la Vila del Pingüí.

Jo, que havia vingut amb la idea de quedar-m’hi un any i potser un segon, ja vaig pel tercer contracte i tinc tres mesos per decidir si m’hi vull quedar un quart o no...

Evidentment, la vida a la Vila té els seus més i els seus menys... hi ha dies en què te’n vas a dormir amb la sensació d’haver fet alguna cosa de profit, i d’altres en què te’n vas a dormir intentant no pensar en com ha anat el dia... Però bé, d’aquests dies també en tenia a Barcelona, així que tampoc és tan diferent...

L’únic és que els meus amics de casa no estan aquí. Si fos així, aleshores això ja seria la rehòstia :P Però en fi, no es pot tenir tot en aquesta vida...

Aquest any també és de canvis.

Al març ja us vaig dir que m’havien canviat el cap i la supervisora. La veritat és que es veuen gent maca, tot i que l’ambient a l’oficina ha canviat molt. El nou cap és més callat i tranquil que l’anterior, així que ara hi ha molt més silenci i no es riu tant com abans.

A més a més, ara no hi ha ningú que s’assegui ni al meu costat ni al meu davant, i com que en general no es parla tant, com a conseqüència ara a mi tampoc no em parlen tant. Hi ha dies en què si no sóc jo qui pregunta, em puc passar les 6 hores sense parlar amb ningú. Al principi em va deprimir bastant, i tot i que encara hi ha dies en què penso que què hi faig, aquí, ja m’he acostumat i puc fer més el que em vingui de gust els dies que no tinc ganes de treballar :P

I bé, per celebrar aquest tercer any, he redecorat una mica el niuet.

Primer de tot, cansada d’haver de fregar tota la sala de l’ofuro cada vegada que em dutxava... vaig decidir comprar una cortina de dutxa i dutxar-me dins de la banyera, com Déu mana. Us he de dir que el tema neteja ha millorat substancialment.



I segon i més important: m’he comprat un llit!! El futon que em vaig comprar fa dos anys en arribar ja semblava paper de fumar i dormia fatal, així que fa dues setmanes em vaig decidir i vaig anar a Nitori (l’Ikea japonès) i ahir em va arribar aquesta preciositat ^^


Avui ha estat la primera nit que hi he dormit i no cal que us digui que aquest matí no em volia llevar (^_-)

I bé, aquest blog també comença el seu tercer any, així que gràcies per llegir-me fins ara i espero que ho seguiu fent durant aquest tercer any d’aventura!

I deixeu comentaris de tant en tant!

3 comentaris:

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra de Elisabeth Gea està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a gaijinrevenge.blogspot.com