31 de jul. 2011

La Nemui a la revista Eikyo

La Nemui ha trobat una altra manera de lligar el periodisme i el japonès gràcies a la proposta que em va fer la revista Eikyo, influencias japonesas de col•laborar amb ells.
Em van preguntar si podia presentar una recepta típica de l’estiu. I què millor a l’estiu que uns zaru soba ben fresquets? Així que només cal que compreu el número 2 de la revista i trobareu la història d’aquests fideus i com fer-los a casa. És ben fàcil! (^_^)


La revista és una publicació acabada de néixer, i ja podeu trobar els números 1 i 2 en botigues especialitzades, a Barcelona, Sabadell, Madrid, A Coruña, Martorell, Reus i Girona.

Jo no he pogut veure encara cap número físic, tot i que gràcies a la seva amabilitat tindré el número 2 a les meves mans ben aviadet, que m’arribarà per correu (^_-).

En les seves pàgines podreu llegir sobre arquitectura, art, cultura en general, viatges... així que, si esteu interessats en el món japonès, és una lectura més que recomenable! També tenen un blog, un twitter, un facebook... així que són ben fàcils de seguir.

I estigueu atents a què surti el número 3, perquè també m’hi trobareu entre les seves pàgines! p(*^_^*)q

Ah! I acabo de veure que fins i tot han afegit el meu nom al web com a col•laboradora hehe...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra de Elisabeth Gea està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a gaijinrevenge.blogspot.com