31 de març 2011

La Vila News 14: "Oh, Espanya!"

Després de 13 articles parlant de costums i tradicions espanyoles... (bé, la majoria són catalanes, però shh! no ho digueu molt fort), ja m’estava quedant sense idees... Necessitava trobar una manera de crear una “sèrie” per tal de no haver de trencar-me el cap cada vegada per decidir un tema.

Aleshores, em va venir al cap el llibre que em va enviar la meva mare el primer Nadal que vaig estar aquí: “En Teo Viatja Per Espanya”. Ja ho tenia! A partir del febrer, presentaria cada mes una Comunitat Autònoma diferent. Llesta, eh? :P



Però, evidentment, primer havia de presentar el tema. Una dels meus objectius aquí és dins de la meva humil posició i a una escala molt reduïda, el de trencar els tòpics de què tots els espanyols ballem flamenco i fem la siesta.

En aquest article faig una panoràmica d’Espanya: quantes comunitats autònomes hi ha, la població, quants llocs es poden visitar que són Patrimoni de la Humanitat (tema que agrada força als japonesos), que la cultura culinària és diferent (això sí que els interessa molt!).

Així que, a partir del mes de març, començaran amb en Teo un viatge per Espanya!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra de Elisabeth Gea està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a gaijinrevenge.blogspot.com