14 de febr. 2011

Connexió Japó 47: Sant Valentí


e quiero mucho, como la trucha al trucho".

Això és el que em ve al cap cada vegada que algú parla de Sant Valentí.

Sant Valentí és una festa que ni fu ni fa. Ni em sento millor per tenir parella quan l'he tingut (no l'he celebrat mai) ni em sento pitjor quan no en tinc (precisament perquè no l'he celebrat mai).

Però aquí al Japó, com amb tot el que impliqui comprar coses, se celebra a lo grande.

Voleu saber-ne més?

Només cal que escolteu el Connexió Japó especial Sant Valentí!


I perquè vegeu, aquí teniu una petita mostra visual del que parlo al programa.


Cartell al centre comercial Loft:


Patates fregides recobertes amb xocolata:



Xocolatines-sushi?



L'Ultra Heroi!



Aquest és el menú especial de Sant Valentí a l'escola: amanida de col, arròs amb pollastre, croqueta amb forma de cor, sopa de blat de moro i postre especial de Sant Valentí: galetetes de xocolata amb forma de cor .



I aquí la col·lecció de Xocolata per obligació que m'ha anat deixant a sobre del pupitre:

Bombons de xocolata, pastís i una galeta de te que han fet les filles de les dones que reparteixen el dinar:


Bombons varis de tres professores diferents:


Mare meva, crec que és la primera vegada que he rebut tantes coses per Sant Valentí!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra de Elisabeth Gea està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a gaijinrevenge.blogspot.com