12 de des. 2010

Kit Kat Series #16: Kit Kat de xocolata amarga “la dolçor adulta”

Estic contenta perquè al Japó ja es pot trobar sempre, juntament amb el Kit Kat vermell de tota la vida, el Kit Kat negre, que aquí han batejat com “la dolçor adulta” otona no amasa 大人の甘さ.


Tot i ser xocolata negra, no és pas massa amarga. Com ho explicaria... no és tan empalagosa com la xocolata amb llet del Kit Kat normal, tot i que li falta l’amargor de la xocolata negra de 70% (que, per mi, és el punt ideal :P).

Es pot trobar a la venta en el paquet de 4 barretes a què estem acostumats a Espanya, i també en el format de mini barretes, que està tan de moda al Japó (la veritat és que no sé si ara a Espanya també es venen en mini barretes, perquè fa segles que no compro Kit Kat allà...).



I amb aquest Kit Kat tinc una historieta. L’altra dia, una professora d’una de les escoles a les que vaig ens va donar a mi i a les dones que serveixen el dinar un paquetet min dels Kit Kat Negres. Quan el vaig tastar i vaig comprobar que estava bo, una de les dones que serveix el dinar em va preguntar:

“T’agrada? Els dolços japonesos estan bons, eh?”

I jo me la miro i li dic:

“Ehm, el Kit Kat no és pas un dolç japonès, és de la Nestlé, de manera que es pot comprar a tot arreu”.

I no veieu quina desil·lusió, semblava que li hagués dit a un nen petit que els Reis són els pares... Realment creia que el Kit Kat era un producte japonès!


Estimats japonesos:

Tot i que al Japó hi ha moltes coses bones, no tot el que hi ha al Japó és invenció vostra. A la resta del món també som capaços de fer coses que arriben al vostre país.
Si us plau, feu el favor de voler apropiar-vos de tot.
Atentament,
Nemui.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra de Elisabeth Gea està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a gaijinrevenge.blogspot.com