18 de nov. 2010

Nota informativa

Una breu nota per informar-vos de què se n'està fent de la meva vida aquests dies.

Al meu estrès habitual (estudiar per l'examen, preparar classes per les escoles, les classes d'instruments varis etc) se li ha de sumar que aquesta setmana, de dilluns a dimecres, he Coordinadors de Relacions Internacionals. La veritat és que els tallers han estat més interessants i em seran més útils del que em pensava, però no treu que hagi acabat baldada!!

Iiiiii.... una nota positiva és que he tingut doble visita: l'Almu i el David, amb qui he passat tot el cap de setmana a Tokyo, i l'Azahara i la Cristina, que estan a punt d'arribar a la Vila del Pingüí!

Explicacions de karaokes (Lady Gaga fins a la sacietat)  i trobades surreals (anar als wc de l'estació de Yotsuya i trobar-me en entrar a l'Azahara que em diu com si ens haguéssim vist el dia anterior: "jo no hi vaig perquè són un forat al terra i una encara té dignitat") i varis quan tingui més temps...

Però bé, us deixo amb una Purikura que em vaig fer amb el Pablo, l'Almu, el David... que en tres dies es van fer professionals de les màquines de foto-enganxines!

2 comentaris:

  1. tíaaaa has elegido la foto en la que salimos mejor eh jajaja vaya tela! q bonito el post, snif!!! Me encanta el comentario de Azahara jajaja luego te acostumbras y todo... jaja :P

    ResponElimina
  2. que guapos y naturales que tais!!!!
    :-)) muaks loctimeros!jxx

    ResponElimina

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra de Elisabeth Gea està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a gaijinrevenge.blogspot.com