4 de set. 2010

Kit Kat Series #11 - Mini Kit Kat de Nabiu

Mini Kit Kat de Nabiu

O, perquè ens entenguem, arándanos.

From Kit Kat Series


Aquest és un dels sabors que tenia a casa abans de tornar a Barcelona i que s’havien desintegrat quan vaig tornar.

Pensava que ja no en trobaria més, perquè anaven dins d’una bossa especial amb mini Kit Kats de maduixa i de xocolata normal. Però la setmana passada els vaig tornar a veure i, tot i que havia pensat de no seguir amb aquesta secció, no vaig poder evitar-ho i ho vaig comprar.

I bé, com m’esperava, no són res de l’altra món. La cobertura és de xocolata amb llet, com el Kit Kat original. Després, representa que a dins és a on va el sabor de nabiu. Doncs bé, quan mossegues, el sabor que notes és el de la xocolata amb llet barrejat amb un regust de Bubbaloo de mora azul. N’heu menjat mai? Des de sempre que aquest sabor de xiclet havia estat el meu preferit (bé, m’agradaven més els Boomers de menta abans de què els reduïssin a la meitat de tamany i els traguessin sabor...). Però què voleu que us digui, barrejat amb la xocolata, no fan una massa bona parella...

Valors energètics del Kit Kat de Nabiu (per paquetet mini de 12.3 g.)
Calories: 66 Kcal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra de Elisabeth Gea està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a gaijinrevenge.blogspot.com