31 d’ag. 2010

Kit Kat Series #9 - La Nemui i la crisi dels Kit Kat

Com ja sabeu, vaig començar fa uns mesos una secció dins el bloc titulada Kit Kat Series. L’objectiu: tastar tots els Kit Kat de sabors diferents que caiguin a les meves mans.

Aconseguir aquest repte va començar a ser cada vegada més difícil a mesura que anava acumulant diferents sabors a la nevera i no tenia ni temps ni ganes de tastar-los tots de cop. A banda de què tampoc era plan de posar-me encara més foca del que ja estic :P

Doncs bé, tenia un bon stock a la nevera, però va arribar el moment de tornar cap a Barcelona. Els vaig deixar dins de casa, pensant que bueno, que encara que fes calor, me’ls podria menjar quan tornés.

Gran error.

En tornar, no és que la xocolata s’hagués desfet. És que s’havia desintegrat! La bossa estava tan inflada que fins i tot vaig tenir por d’obrir-les per buidar el seu contingut i llançar la xocolata a la brossa orgànica i l’embolcall al plàstic. Crec que si ho hagués fet, allò hagués desencadenat en una explosió nuclear o alguna cosa semblant.

Així que els vaig haver de llançar i m’he quedat sense tastar els següents sabors:



Kit Kat de miso



Kit Kat de Te verd i Sakura (aquest era edició limitada, així que no el podré tastar mai més, sniff) 

I dels que no vaig fer foto: Pudding de Kobe, Wasabi i Soja.

Tot i que aquests, com que són típics de zones determinades, encara pot ser que els pugui tastar... a veure... 

Prenent com a excusa aquest incident, vaig decidir que deixaria aquesta secció en stand-by pel bé del meu pes. Però l’altra dia vaig entrar en un conbini... i no vaig poder resistir la temptació de tastar un nou sabor >_<

Així que en breus dies, més entregues del Kit Kat Series!

4 comentaris:

  1. Noia, haver buidat els kit kats desintegrats hagués estat una guarrada immensa. Espero que el govern japonès no t'hagi enviat represàlies per no haver-los reciclat correctament ;)

    ResponElimina
  2. jo crec que més que una guarrada, una hecatombe nuclear! xD

    ResponElimina
  3. Yo ya he probado el de Té Verde (Muy rico) y el de Wasabi, que tampoco estaba tan malo (tenía miedo). Jo, pedazo de regalo!

    ResponElimina
  4. @Kim Attacks: me alegro de te gustara el regalo ^__^ El de te verde está bueno si te comes las minibarritas. Yo me comí la barra entera en plan mazacote, y los dos primeros bocados están buenos, pero luego empalaga un montón!

    Y el de wasabi, tendré que esperar a volver a Tokyo (o al aeropuerto) para comprarlo de nuevo, porque lo dejé en la nevera de casa (la de BCN) y no me acordé de probarlo >_<

    ResponElimina

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra de Elisabeth Gea està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a gaijinrevenge.blogspot.com