31 de gen. 2010

No se m'havia acudit

Avui, escoltant l'edició del divendres del programa "La competència", que s'emet tots els dies a Rac1 de dotze a dues del mitgdia (de 8 a nou del vespre, hora de la Vila del Pingüí), he escoltat aquesta frase i m'he rigut moltíssim!


Estaven dient que segons una investigació de la BBC, una de les principals causes de disputa entre parelles és el tema del reciclatge (del qual ja n'he parlat aquí i aquí). I un dels personatges ha dit


"Fixa't si la meva dona està conscienciada amb el reciclatge, que quan llença els preservatius usats, separa el plàstic de l'orgànic"


I clar, m'ha fet pensar, perquè és una cosa que no se m'havia acudit mai... Al Japó com es consideren? Orgànic o inorgànic? Canvien de categoria una vegada fets servir? 


Seria una situació molt divertida anar a una botiga, comprar preservatius, i en el moment d'anar a pagar, preguntar-li a la dependenta: "Disculpi, tinc un dubte, a la capsa posa que el contingut és plàstic, però una vegada fet servir, es considera brossa combustible o incombustible?" 


Ostres, un dia ho hauria de fer... Només d'imaginar-me la cara de la dependenta, ja ric jo sola! xD

1 comentari:

  1. Nena! este finde he estado mirando a ver si te veía por skype, pero res de res! tenemos que quedar! besitosssss

    ResponElimina

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra de Elisabeth Gea està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a gaijinrevenge.blogspot.com