21 de gen. 2010

Connexió Japó

Ahir, després de gairebé tres anys, vaig tornar a la ràdio.

Bé, tornar tornar potser no seria la paraula, perquè físicament no hi vaig tornar. Però gràcies a l'ajuda del nostre estimat Skype (no sé jo què seria de la meva estada al Japó sense ell!), al meu frikisme i a les ganes de la Marta, vam poder aconseguir una cosa que ja hagués volgut fer fa temps: començar una secció explicant curiositats, frikades i coses que em sorprenen en la meva vida diària a la Vila del Pingüí.

Com que la majoria de la gent no viu a Vilanova (o ni tan sols viu a Espanya...) és una miqueta difícil que pogueu escoltar la secció en el moment en què s'emet (si no canvia la cosa, els dimecres a les 13:08, hora peninsular espanyola, al 96.3 de la FM). Així que una vegada més, gràcies a les tecnologies i al interné, cada setmana podré anar posant aquesta petita aportació que faig a les "ondas" per si voleu escoltar-me (com si no tinguéssiu prou amb llegir les meves parrafades, ara a sobre també us dono la tabarra per la ràdio! :P)

No és gran cosa, i no és pas la meva intenció fer sociologia ni fer creure a la gent que el que jo dic és la veritat absoluta. Tan sols pretén ser la visió particular d'una vilanovina des de la terra de l'Arare (^_^)v

Al Facebook de "La Ciutat a Onda Cero Vilanova" aniré posant vídeos i fotografies per anar il·lustrant els temes que anem tractant a la secció. A més a més, sempre seran benvingudes idees, propostes, coses que vulgueu saber o temes que vulgueu que tracti a la secció (des d'aquí faig un crit per tal de demanar el vostre ajut, perquè sinó les idees se m'acabaran!)

I res, acabo donant-li les gràcies a la Marta per permetre el meu "comeback"! Espero poder compartir moltes més estones freaks amb tu! ^___^


1 comentari:

  1. Gràcies a tu Eli i a les impagables experiències que et proporciona la teva vida a la Vila de Pingüí!!!

    ResponElimina

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra de Elisabeth Gea està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a gaijinrevenge.blogspot.com