3 de des. 2009

Noves adquisicions frikis!

Bé, aquí podeu veure les tres noves adquisicions frikis de la jornada.

Les dues primeres són el volum 1 i el (del 2 al 4 no els tenien a la botiga) de la nova edició del Dr. Slump en japonès. Els he comprat al Book Off, la meva botiga de llibres i altre material de segona mà preferida. M'encanta perquè m'ha costat cada volum 550 iens (4,12€ a canvi d'avui), el que és la meitat del preu del volum nou de trinca, i el manga simplement està impecable!! Sembla que ni tan sols ha estat llegit!! Així que ja tinc feina a partir d'ara...

La tercera adquisició ha estat el joc per a la Game Boy del Pokemon Pinball!!! Que és un dels meus jocs preferits de tots els temps!! I només m'ha costat 250 iens! (1,87€) El problema és que l'he provat a la Nintendo DS i no funciona... massa gran... li hauré de dir a la meva mare que m'afegeixi la Game Boy al paquet gran de Nadal... :P



No us perdeu el detall de kira kira (purpurina) a la portada del Dr. Slump xD


Per cert, vaig trobar un link a on et pots descarregar els 100 primers capítols de l'anime en català! El problema és que en falten uns altres 143 per a la sèrie completa... Potser em toca la loteria japonesa (he comprat números!) i em puc comprar la DVD box que costa 80.000 iens (600€), amb els 243 capítols més les pelis...

I aquesta és una altra frikada que em vaig comprar la setmana passada: una funda per als títols de transport de la Rainbow Brite!! De petita veia els dibuixos animats per la 2 (segur que si ara els veiés, em semblarien horribles!!) i tenia un conte seu, així que bueno, em va fer gràcia ^__^

Mare meva, i només pensar la de frikades que he enviat com a regal (entre elles, un wc portàtil d'un sol ús gentilesa de la botiga de 100 iens) i les que em compraré amb el temps que em queda per aquí al Japó, tremolo de por i d'emoció alhora!! xDD わくわく

2 comentaris:

  1. La purpurina del dr. Slump viene con el manga, o se la puso su anterior dueño??? Ahora sólo te falta el dibujo dedicado de Toriyama...

    ResponElimina
  2. No no, la purpurina viene de serie! xD

    Y lo del dibujo, estamos trabajando en ello... Se ve que el Toriyama es conocido de mi jefe porque la hermana pequeña del Toriyama fue a clase con mi jefe, y el hijo del Toriyama a clase con su hija :P Y me dijo que la próxima vez que lo viera le pediría un dibujo... A ver si es verdad! Jejee

    ResponElimina

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra de Elisabeth Gea està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a gaijinrevenge.blogspot.com