8 de des. 2009

Caga Tió, ametlles i turró!


El Nadal ja és aquí i, tot i que no m'agradi el Nadal especialment, vaig pensar que no estaria malament explicar alguna cosa del Nadal espanyol als meus nens.

El problema era: què?

Perquè en 45 minuts com els fas entendre a nens d'11 i 12 anys (ara es
tic amb els de 6è, els "grans") tradicions que estan súper arrelades en la tradició cristiana? Perquè clar, el Pare Noel no és espanyol, i si expliques els reis d'orient has d'explicar que van anar a veure el nen Jesús que acabava de néixer... (a més que això ja ho havia explicat la noia que estava abans que jo).

Vaig pensar en fer felicitacions de Nadal en castellà... però aquí també tenen felicitacions de Nadal, i volia fer alguna cosa que no tinguessin aquí.

Així que després de donar-li voltes, i d'un skype amb la Zarita, em vaig decantar per l'opció Caga Tió. Vaig tirar de Google i vaig trobar un retallable molt mono del Tió,
el vaig imprimir i el vaig repartir a la classe.

Quan vaig fer l'explicació, no s'ho podien creure! Un tronc de fusta amb cara i barretina, que CAGA els regals? No s'ho podien creure!! Els va encantar la idea!!

El resultat va ser aquest:




En veure que ho havien posat a la classe cadascú al davant de les seves manualitats, em vaig emocionar i tot!! Feia molta patxoca, tu! ^__^

Durant l'hora de dinar també els vaig explicar la figura del caganer. Com que ara hi ha aquest jugador japonès a l'Espanyol, el Nakamura Shunske, vaig buscar i, evidentment, hi ha un caganer seu!


I bueno, us podeu imaginar la de riures que va suscitar el veure un cul i una caca a una classe de 30 nens de 12 anys (caca, culo, pedo, pis, ja se sap).

Encara he de fer classe amb altres dos grups més de 6è, així que repetiré l'experiment, a veure què tal va!

1 comentari:

  1. Jajajjaa, és que el Caga Tió i el caganer impacten al principi!!xD Tothom es queda flipant! És una monada el tió aquest que han muntat!

    ResponElimina

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra de Elisabeth Gea està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a gaijinrevenge.blogspot.com