20 de nov. 2009

El método Eli

Per si no fos poc haver d'ensenyar anglès a nens de primària, la setmana que ve acaba el meu curs accelerat "Aprenda castellano en 5 horas con el método de la senyu Eli".

I tan accelerat... com que són classes d'una hora a la setmana durant cinc setmanes! Segons l'explicació que sortia a la revisteta del poble, es tractava d'un curs per a principiants a on s'ensenyaria "conversa fàcil per al dia a dia". Però ja em direu quina mena de conversa es pot ensenyar en cinc hores...

Les classes són de 1o a 11 del matí, així que us podeu imaginar el perfil dels meus alumnes: gent jubilada, dones que treballen a mitja jornada o mestresses de casa. La meva supervisora em va dir abans de començar el curs que si hi havia algun alumne que fes alguna cosa rara, com fer fotos o gravar la classe o tal, que li digués, que la meva predecessora es va trobar amb casos així. Jo la veritat és que no he tingut cap problema...

De moment, el que els he ensenyat ha estat:

  • a presentar-se, dir el seu nom, d'on son (de dónde soy o de dónde vengo?) i a preguntar-ho --> la cosa és que hi ha gent que després de quatre classes començant amb: "Cómo te llamas?", encara hi ha gent que no sap què li pregunto...
  • el verb ser i els pronoms --> això sí que ho saben contestar bé tu
  • els dies de la setmana, els mesos de l'any i a contestar la pregunta: "qué día es hoy"
  • fruites
  • els números.
I precisament, les fotos són del dia en què els ensenyava els números. Els vaig ensenyar com es compta amb els dits a Espanya, perquè és diferent de com compten aquí, i els hi va encantar tu! Ja veus a 18 adults tenint problemes per passar del 8 al 9! xD

En aquesta surto super professional tu! Sembla d'anunci d'acadèmia i tot!


I aquest és l'aspecte que té la classe.


La setmana que ve ja és l'última classe, i he pensat que els ensenyaré noms de menjars i tal. Fins i tot els he preparat en un full com si fos el menú del dia d'un restaurant perquè practiquin! Si és que és el que dic jo, des que he arribat m'estic fent experta amb las manualidades Disney!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra de Elisabeth Gea està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a gaijinrevenge.blogspot.com