6 d’oct. 2009

Happy Birthday to... me!!

Sí, el meu aniversari va ser el mes passat. Però com bé diu la dita: nunca es tarde si la dicha es buena. I ha estat més que buena!!

Ahir quan vaig arribar a casa vaig veure un avís de correus per un paquet rebut des d'Espanya. El remitent era la Myriam, així que tot i que ja em va dir que m'enviaria un paquet, no sabia què es el que contenia, de manera que em vaig posar molt contenta (que és el que m'acostuma a passar quan rebo alguna cosa que no sigui una factura o propaganda :P).

Com que ahir vaig veure l'avís tard, anava a trucar perquè em portessin el paquet aquesta tarda al tornar de la feina. I quina ha estat la meva sorpresa quan he arribat a casa i m'he trobat amb un altre avís de correus. Havia rebut un altre paquet, però el remitent era un misteriós: Spain.

Així que he trucat, i m'han dit que em durien el paquet entre les 7 i les 9 del vespre (sí, si quan et porten un paquet no ets a casa, truques i te'l tornen a portar, no com a Espanya que has d'anar tu fins a correus... i sí, els carters treballen fins a les 9 de la nit, molt útil per a la gent que treballa i que ha de rebre paquets, però una putada pels carters...).

El carter ha arribat a les 20.15 aprox. amb els dos paquets.

El primer, el de la Myri, anava carregat amb el producte estrella de la temporada: els dos primers llibres traduïts per ella, dedicats!! Són el primer i el quart llibre (la traducció del tercer va acabar la setmana passada ^__^) de la sèrie de llibres juvenils "El túnel secret" de l'editorial MacMillan: La fugida d'en Leonardo i L'enigma del cavaller negre. Jo em moro ja de ganes de llegir-los! A més, des d'aquí aprofito l'avinentesa de dir que si algú té algun cosí, germà, veí, conegut... de +10, aprofiti i li regali algun d'aquests llibres :P

A banda dels llibres, hi havia també un DVD amb pelis, una postal de Menorca i chuches! Merci! (*^3(*^_^*)>

Aleshores ha arribat el torn d'obrir el segon paquet. Resulta que el misteriós remitent "Spain" era no una persona sinó dues: el Victor i la Diana!! (*_*) M'he quedat de pedra, perquè no m'esperava res!

El paquet anava farcidet amb unes postals de Barcelona perquè no oblidi les meves arrels (la postal del Carrer del Bisbe se'n va directa a la meva oficina, que em vaig oblidar l'altra postal a Vilanova >_<), unes arrecades, un foulard súper xulo i més xuxes!


I res, us deixo, que me'n vaig a llegir La fugida d'en Leonardo mentre em menjo uns lacasitos :P

2 comentaris:

  1. enviame tu dirección seño nemui!
    TLNI xx

    ResponElimina
  2. nena nena nena!! ya tengo internet en casa!! este finde me voy a Lugo, pero luego ya estaré más relajada y podremos skypear! y así te enseño mi nuevo piso x cammm!! besotessssssss PD: Sí, a mí tb me tienes que dar tu dirección

    ResponElimina

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra de Elisabeth Gea està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a gaijinrevenge.blogspot.com