28 d’oct. 2009

Happy belated birthday, part 2...

... o com no ser capaç de no menjar dolços! >_<

Sí, ja sé que fa mooolt de temps que hagués hagut d'actualitzar, però la veritat és que he estat bastant liada aquestes dues últimes setmanes, i els dies en què no havia de fer res doncs... els he passat tirada al sofà veient How I met your mother (bona sèrie, la recomano a tots aquells que no l'hagueu vist encara) :P

Però bé, entre tota la feina, l'estrés i l'estar una mica tipa de tant escoltar japonès (però ara això no toca, estigueu atents a pròximes entregues) vaig rebre una dolça sorpresa provinent de terres britàniques...

Tots sabeu que jo seeeempre tinc gana, però des que he arribat al Japó que és una cosa exagerada!! M'he engreixat més de dos kilos!! Així que res, el dia que decideixo deixar de menjar dolços arribo a casa i veig que tinc un avís d'un paquet procedent de UK. Truco, rebo la caixa, i en obrir-la i veure el contingut, tot el que vaig poder dir (sí, parlo sola a vegades, és el que té això :P) va ser: "Cris, eres la mejor y la peor a la vez!!"

El contingut del regal, que està a mig camí de regal d'aniversari i regal de Nadal, era el següent:


  • Una selecció de xocolates i galetes nadalenques, que només de mirar el paquet ja t'engreixes 3o kilos (10 de les calories, 20 de la felicitat :P), amb calendari d'advent inclòs!! No en tenia un des que tenia 12 anys! Yuhuuu!!
  • Una postal d'aniversari amb un gatet molt mono (i molt britànica també :P)
  • Els records que van donar al casament: un fermall (quina paraula més cofoia! :P) en forma de gat negre (notis el detall ^__^) i una capsa de cigarretes que aquí estaran fins que algú arribi i se les fumi (a no ser que algun dia estigui tan estressada que me les fumi jo :P)
  • I... aquí arriba el moment de dir l'element estrella del paquet, i que va ser tot un detallazo... un got-termo de l'Starbucks de Los Angeles!! Com alguns de vosaltres ja bé sabeu, durant la meva estada al Japó vaig agafar el costum de comprar-me gots-termo (no sé com es deuria dir en castellà, en anglès és tumbler...) decorats de manera diferent segons la ciutat. En tinc de Tokyo, Kyoto (amb un germà bessò a Gavà ^__^) i Yokohama, i en algun moment vaig tenir-ne un del primer Starbucks de Seattle, que espero que estigui en bones mans. A causa del poc espai a la maleta, no em vaig poder portar de tornada cap d'ells en venir al Japó, i just el dia en què vaig rebre el paquet estava pensant precisament en comprar-me'n un! I el fet que la Cris se'n recordés de què m'agraden els gots-termo de l'Starbucks, sumat a què se'n recordés d'això mentre feia escala a L.A. de camí al seu viatge de noces, és un puntazo!! ^__^
Així que l'únic que puc dir és: moltes gràcies Crisss!!

PD: ara el que em falta és comprar-me una cafetera per poder beure cafè com Déu mana... em volia comprar una cafetera de les de tota la vida, de les que es posen directament a sobre del foc, però resulta que no són tan fàcils de trobar aquí al Japó >_<>

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra de Elisabeth Gea està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a gaijinrevenge.blogspot.com