16 de set. 2009

Sky Promenade

La Nemui acaba de tornar a casa desrprés d'haver vist tot Nagoya (i jo crec que fins i tot el meu apartament :P) des del pis 46 de l'edifici Midland Square, i acaba de confirmar la seva debilitat per veure ciutats de nit des de les alçades ^__^

Avui he pogut trobar-me per fi amb l'Andrew, el noi escocés que vaig conéixer a l'orientació de Tokyo i que viu dos pobles més enllà del meu. Quan ens hem trobat, m'ha preguntat si ja havia anat a l'Sky Promenade i com que li he dit que no, m'ha dit que ho havia de veure, així que off we go!

L'Sky Promenade és un mirador de dos pisos que es troba a la planta 46 de l'edifici Midland Square just davant de l'estació de Nagoya (que, de fet, és un dels gratacels que veig des del meu balcó :P). Per entrar s'han de pagar 700 iens, però resulta que cada vegada que entres i prens alguna cosa al bar del mirador, et regalen un vale per entrar gratis la següent vegada. I el bar és a preus normals, o sigui que pots prendre un te que et costa 400 iens i pots entrar gratis una següent vegada, així que mola!

Jo aquesta vegada he entrat gratis perquè l'Andrew tenia tickets i m'ha convidat, i també m'ha convidat a prendre algo perquè dilluns va ser el meu aniversari, o sigu que nit rodona :P (La veritat és que em mola la cosa aquesta dels britànics i els americans que et conviden a prendre algo quan és el teu aniversari i no al contrari com a Espanya... De fet, dilluns no vaig fer més que rebre begudes gratis per totes parts, fins i tot per part dels de la izakaya a on vam anar a sopar! xD).

I bé, la pena és que no duia la camera amb mi, així que tot i que duia el mòbil no he fet fotos. Excepte aquesta que s'ha ofert a fer-nos la cambrera...



El que es veu blau al darrere és fruit d'una mena "d'espectacle" que fan cada mitja hora, en què comença a sortir com vapor d'aigua des de sota de la plataforma a on està el bar i uns llums que van canviant de color.

La veritat és que les vistes són molt maques! Nagoya no té la concentració de gratacels que té Tokyo, de manera que tot es veu més pla. A més, el traçat de la ciutat és molt més rectilini, més en forma de graella, de manera que pots veure clarament les avingudes i una certa forma de la ciutat, i no com a Tokyo en què no es distingeix un sol carrer i només veus cases, edificis, llums i gratacels en 360º. I tot i que veure Tokyo de nit des de les alçades és increíble, les vistes des de l'Sky Promenade molen molt!

Així que, com que aquesta vegada no he dut la camera, ja tinc excusa per a tornar-hi... i a més de gratis! ^___^

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra de Elisabeth Gea està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a gaijinrevenge.blogspot.com