1 de set. 2009

Perque rigueu una estona...


Perdoneu que escrigui aquest breu post sense accents, pero es que l’estic escrivint des de l’oficina. Segur que ja deveu estar tots cargolant-vos pel terra del riure. Si, ja se que estic ridicula, pero es un dels preus que s’ha de pagar per ser passejada com un mico de fira per tot arreu.

Les fotos de la discordia me les va fer el meu jefe amb el meu movil quan vam anar a visitar el Castell de Kiyosu i van voler que em poses aquesta armadura de samurai, que han fet aqui a Kiyosu a partir de llaunes reciclades!!

Lo que tiene que sufrir una… :P


Un samurai amb faldilla i sabatilles d'estar per casa... Vamos, intimida que te cagas!! xD







4 comentaris:

  1. estás moníiiiisima!! cómo mola el disfraz!!! yo tb quiero! tía me alegro que lo estés pasando bien! Por cierto, no nos has enviado tu dirección postal!!! Pásamela por mail. Ya tengo piso nuevo yujuuuuu! besitos Almu

    ResponElimina
  2. Joder, eu vexo a alguén así vestido no campo de batalla e en lugar de matalo morro eu ca risa jajajaja, e que non recheas a armadura xDDD e co casco tiñas que ver máis ben pouco non? Bueno, como ves os comentarios irán en galego, e que me sae máis natural, a parte que non é moi dificil de enteder non?, e xa que faigo o esforzo de ler en catalán pois non faigo o tal de escribir en castelán...

    Un bico peke, e segue con ese ánimo ben arriba!!

    ResponElimina
  3. Viva el teu jefe!! Sort que te les ha fet ,p Jo les posaria en el curriculum como prueba fehaciente de que sí, es veritat que estaba al japo. Muac!!

    ResponElimina

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra de Elisabeth Gea està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a gaijinrevenge.blogspot.com