17 d’ag. 2009

La vida a la Vila del Pingüí



Ja fa més d’una setmana que estic instal·lada a la Vila del Pingüí i que vaig i vinc de l’oficina.

I tots estareu pensant: “Uau, quina passada! Segur que està aprenent un munt de coses i que tot és súper interessant i emocionant!”

Doncs res més lluny de la realitat xD

El cert és que de moment, no tinc gran cosa a fer a l’oficina. De fet, avui (dijous) no he fet res més que mirar-me els documents que m’havia deixat a l’ordinador la Susana per veure què es pot aprofitar i què no em fa falta. Bé, això i escriure aquest post :P (Tot i que després a casa l’hauré de revisar, perquè com que és un teclat japonès no hi ha accents >_<) Tot el que he fet en aquesta setmana a l’oficina ha estat:

- Escriure la meva presentació per a la revista de la Vila.
- Escriure què és el que m’agradaria fer durant aquest any que estaré aquí. Una de les coses que he posat, i que de debó de debó vull fer, és celebrar el Sant Jordi :P
- Traduir al japonès una carta que ha arribat de Jerez de la Frontera sobre un intercanvi de dibuixos entre els alumnes d’allà i d’aquí (crec que ja ho havia dit en alguna ocasió, però és que resulta que Kiyosu i Jerez de la Frontera estan agermanats).
- I... res més!

No veas que estrés! Jejeje! Ara per ara està tot molt tranquil, però a partir de setembre hi ha cosetes per fer.

Primer de tot, a partir de setembre començaré a anar a les escoles: cada dilluns a l’escola de primària de Nishibiwa (西枇杷小学校 , que significa escola dels nespres de l’oest) i cada divendres a l’escola de primària Kojô (古城小学校, o l’escola del castell antic).

Després, durant el mes de setembre en principi han d’arribar els dibuixos que ens enviïn des de Jerez per poder fer l’exposició al mes d’octubre. No tinc molt clar què és el que s’haurà de fer, però crec que jo hauré de preparar els dibuixos i escriure el nom dels nens en japonès, i que els dibuixos s’exposaran a les escoles.

També el mes d’octubre, els dies 10 i 11, hi ha una exposició sobre Espanya i Jerez, i hauré de preparar les fotografies amb un petit text a sota de cada una i estar allà a l’exposició per si la gent fa preguntes i tal.

A més a més, durant el mes de novembre i el mes de febrer hauré de fer de profe de castellà per a adults. En principi no sembla molt complicat, perquè només és una hora a la setmana durant cinc setmanes i per a nivell inicial, així que ja veurem què tal.

Com que el meu horari és de 9 del matí a 3.45 de la tarda, tinc mooooltes hores lliures per fer... res? Aquests dies m’estic avorrint molt! No tinc internet, i fins al mes de setembre no crec que passin a fer-me la instal·lació... I sí que és veritat que tinc una PS2, i un munt de jocs, però ja veureu quina varietat: tots els Final Fantasy des del VII fins el XII o el XIII. Tot i que a mi aquest tipus de jocs m’avorreixen profundament, ahir vaig intentar donar una oportunitat la Final Fantasy X, perquè n’havia escoltat a parlar molt i tota la pesca. Però després d’una hora de veure el personatge corrent d’un lloc a l’altre i de només lluitar contra un monstre (i no entendre molt bé per a què servien totes les fletxetes que sortien), vaig reafirmar-me en la meva opinió de què aquests jocs són un avorriment!

Així que he decidit que aquesta tarda aniré al Bic Camera de Nagoya (una cadena de botigues d’electrònica enormes) a veure si tenen el Guitar Hero!! I em sembla que si el tenen, i a la velocitat que ve la meva instal·lació a la xarxa de xarxes, en tres setmanes estaré convertida en tota una pro... Espereu futurs videos al YouTube de les meves interpretacions guitarrils xD

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra de Elisabeth Gea està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a gaijinrevenge.blogspot.com